


Er is een algemene perceptie dat “logo-ontwerp” en “branding” hetzelfde zijn. Soms worden deze twee termen zelfs als synoniemen gebruikt. Hoewel ze nauw met elkaar verbonden zijn en op een samenhangende manier moeten samenwerken, zijnLees meer
De reclamewereld kraakt onder het Corona-virus. Grote evenementen worden afgelast, marketingbudgetten worden gekort, campagnes uitgesteld. Maar ook: kijkcijfers stijgen, e-commerce explodeert en merken krijgen juist nu de kans om een positieve rol te spelen. Candid-CEOLees meer
Een branded search-campagne, tekstadvertenties voor je bedrijfsnaam, heeft voor- en nadelen. Waar doe je nu goed aan, wel of niet adverteren? In dit artikel vertel ik je meer over de voor- en nadelen ervan enLees meer
Download hier de GRATIS PDF met de 58 leukste tegeltjes!Lees meer
Geschreven door frankwatching Merken zonder een sterke identiteit lopen het risico om niet opgemerkt en niet ‘op waarde geschat’ te worden. Wil jij de identiteit en daarmee de herkenbaarheid van je merk versterken, voor waardevolleLees meer
Auteur: Vincent Alblas Reclame saai? No way, José! Ik kan je een meterslange lijst aanleveren met reclamefilmpjes die prikkelen, stimuleren en intrigeren. Met de hand geschilderde muurreclames worden weliswaar al vijftig jaar niet meer gemaakt,Lees meer
Wegens uitbreiding van ons creatieve team… Wij zijn op korte termijn op zoek naar een ervaren, gemotiveerde en getalenteerde grafisch vormgever. Je hebt een uitstekend gevoel voor concept, vormgeving en beeld. Photoshop, Illustrator en InDesignLees meer
VisionArt ontwikkelde een spraakmakende campagne voor twee belangrijke productgroepen van Hager, namelijk Vision en Berker. Hoe visualiseren we de verbinding van twee verschillende productgroepen? Het antwoord vonden we in hun DNA. Vision groepenverdelers en BerkerLees meer
VISIONART Privacy Policy | Voorwaarden | Nieuwsbrief