Geschreven door frankwatching Merken zonder een sterke identiteit lopen het risico om niet opgemerkt en niet ‘op waarde geschat’ te worden. Wil jij de identiteit en daarmee de herkenbaarheid van je merk versterken, voor waardevolleRead more
Een branded search-campagne, tekstadvertenties voor je bedrijfsnaam, heeft voor- en nadelen. Waar doe je nu goed aan, wel of niet adverteren? In dit artikel vertel ik je meer over de voor- en nadelen ervan enRead more
De reclamewereld kraakt onder het Corona-virus. Grote evenementen worden afgelast, marketingbudgetten worden gekort, campagnes uitgesteld. Maar ook: kijkcijfers stijgen, e-commerce explodeert en merken krijgen juist nu de kans om een positieve rol te spelen. Candid-CEORead more
Er is een algemene perceptie dat “logo-ontwerp” en “branding” hetzelfde zijn. Soms worden deze twee termen zelfs als synoniemen gebruikt. Hoewel ze nauw met elkaar verbonden zijn en op een samenhangende manier moeten samenwerken, zijnRead more
VISIONART Privacy Policy | Voorwaarden | Nieuwsbrief