Concept & Design

Succes? Dat is één idee verder zijn

Bepaal eerst de markt waarin je opereert en analyseer de behoeften van de klant. Wat wil je bereiken? Wat is je doelstelling? Pas dan kun je bedenken hoe je daar naartoe gaat. Een goed concept is een oplossing voor een probleem. Denk altijd vanuit de doelgroep. Als het concept bepaalde behoeften naar de oppervlakte kan brengen, zul je de doelgroepen positief verrassen met een nog geslaagder effect als gevolg. Denk goed na over welke doelgroep je wilt bereiken met het concept. Iedere doelgroep dient namelijk op een andere manier te worden aangesproken. Ken dus de taal van de doelgroep waar je je op richt.

Denk out of the box! Voor creatieve ideeën is het vaak nodig verder te denken dan het bestaande denkkader van de organisatie. Dat is waar wij onderscheidend in zijn, dat is onze kracht.

Ken je kracht

De kracht en kwaliteiten van je onderneming samenvatten (positionering, missie en USP’s) helpt je bij het ontwikkelen van het concept. Vergelijk jezelf met de concurrent en focus op waar je beter en onderscheidend in bent. Zo weet je wat jouw boodschap moet zijn.

Een goed ontwerp is de boodschapper van jouw merk. Overal waar je opduikt worden mensen geconfronteerd met de uitstraling van jouw onderneming. Het bepaalt voor een groot deel de eerste indruk van de ontvanger.

Zo zorgt VisionArt ervoor dat je verder komt. Benieuwd hoe het werkt? Daag ons maar eens uit!

Bekijk portfolio